Pályázataink

Projekt cím: Marketingszolgáltatási hálózat kiépítése a Dél-Alföldön

Projekt azonosító száma: GINOP-5.1.7-17-2018-00162

Projekt tervezett befejezése: 2021.05.29.

Támogatási összeg: 29 799 300 Ft

Támogatás mértéke: 98%

Projekt tartalmának bemutatása: Tapasztalataink szerint mind a mikrovállalkozói, önkormányzati és civil szervezetek láthatósága nagyon alacsony. Online megjelenésük és marketingtevékenységeik minimálisak: kevés vállalkozás rendelkezik érdemi információt tartalmazó, megtalálható honlappal, illetve jellemző, hogy nem jelenítenek meg új tartalmakat, nem használják a közösségi média különböző felületeit. Üzleti célcsoportunk a mikrovállakozások, számukra tudásanyagot közvetítünk és segítünk kialakítani megjelenésüket a virtuális térben, amin keresztül jobban elérhetik vevőiket. A szolgáltatás kialakítása során figyelembe vesszük az egyes vállalkozói csoportok eltérő igényeit és lehetőségeit. Hasonló módon, de pro bono jelleggel, kívánjuk segíteni a települési önkormányzatokat és civil szervezeteket a közösségi feladataikkal kapcsolatos kommunikációjukban.

 

Projekt cím: Termelési és értékesítési hálózat kialakítása

Projekt azonosító száma: GINOP-5.1.3-16-2017-00040

Projekt tényleges befejezése: 2018.05.08.

Támogatási összeg: 25 985 500,-Ft

Támogatás mértéke: 99,26%

Projekt tartalmának bemutatása: A projekt falusias/tanyás körzetek gyenge gazdasági aktivitásán kíván javítani azzal, hogy felkutat hátrányos helyzetű személyeket, akik felkészítve vállalkozóként kitörési lehetőséget kapnak a tartós jövedelemszerzés feltételeinek megteremtésével. A projekt motiváló és támogatói tevékenysége nyomán megvalósuló önfoglalkoztatás és az általa a megszerezhető jövedelem kézzelfogható példaként szolgálhat arra, hogy megfelelő segítséggel a hátrányos helyzetű emberek esélyhez juthatnak, önbecsülésüket, önértékelésüket javítva. A bevont személyek munkaerőpiaci integrációján és jövedelemszerzés lehetőségén túl a projekt a gazdasági aktivitással kapcsolatos követendő példa megteremtésével járulhat hozzá ahhoz, hogy a kevésbé fejlett térségekben is legyenek vállalkozások/munkahelyek és ezen keresztül az önsegítő helyi közösségek megerősödjenek. A fejlesztésben tervezett marketing és humán beruházások révén a beszervezett kézművesek a piacra történő kilépés lehetőségéhez jutnak hozzá, amire a projekten kívül egyébként nem lenne esélyük. Modell lényege, hogy ezek a jövendőbeli partnereink egy komplex fejlesztésben részesülve a kialakult vállalkozói szemléletüknek köszönhetően képesek lesznek arra, hogy lehetőségeiket felismerjék és helyes döntéseket meghozva egy sikeres, fenntartható vállalkozást indítsanak. A szolgáltatás célcsoportja egyrészről a hátrányos helyzetű térségekben élő vállalkozók, akik igénybe veszik szolgáltatásainkat.